قدر دانی|بیتوته|سایت دوقرون|همسر یابی|rdlj nghv|rdlj s;oi|rdlj xgh|فیلتر شکن رایگان|دانلود فیلتر شکن رایگان|فیلتر شکن پروکسی قوی

در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم
در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم
در جواب بی وفایی مهربانی کرده ایم
مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم


من دراینجا میخوام از شوهرم تشکر کنم که منو در درست کردن این وبلاگ یاری کرد ازت ممنونم محمد جونمخیلی دوست دارم عشق زندگیم



لطفا در قسمت زیر نظر بگذارید              

نظرات 58 + ارسال نظر
دانا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ



اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی

اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی

تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است ، قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم .ممنونم برای معرفی
وب

مریم جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

خیلی جالب بود مرسی از مطالبت خوب بود خوشم امد دوستدارم

فدات

محمدرضا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

من خوشم اومد جالب بود

آرزو شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ق.ظ http://onlyghesmat.blogfa.com

سلام . عزیزم وب قشنگی داری. آجی ب منم سربزن.بوس

آرزو شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام آجی. عکس غمگین برای پس زمینه ی ثابت برای وبلاگم.کمک کن.فدات.منتظرم

پویا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام خوب من:
صبح خوبی رو با دیدن وبلاگت شروع کردم.اشعار ،موزیک وصفحه آرایی قشنگی داشتی.
امیدوارم همیشه موفق باشی .
منتظر کارهای جدیدت هستم وبه دوستان هم میگم بیان تا از وبلاگت بهره ببرن.
خوشمان آمد

ممنون از شما دوست گرامی

محمد یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

سیسترر یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام اجی من تازه به وبلاگت اومدم وبه قشنگی داری موفق باشی

ممنون اجی جونم فدات

محمد28قزوین یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام دوست من .وب خیلی قشنگی داشتی حرف نداشت.تشکر میکنم از شما این قدر زحمت کشیدی دروست کردی موفق باشی درکه نارهمسرعزیزت.

ممنون

نوید یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

آیرا جان خیلی مطالبت قشنگ بود/اما فکر کنم خیلی تم صفحه غمگین بود ولی در کل مطالب جالبی داشت مخصوصا شعرها/در کل وب قشنگی داری/تبریگ میگم/در ضمن امیدوارم در کنار همسرت همیشه موفق باشی

ممنون ازت همشهری

پدرام یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

خیلی قشنگ بوود جدی میگم امیدوارم موفق باشین ....

ممنون

saeid دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

fadat khob bod az aksay asheghane khosham miyad

پویا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام دوست من.
ترانه های صفحه ات رو دوست دارم.نوشته ها وعکسهات خیلی قشنگه.
میخوام از شعر وعکسهات اگه اجازه بدی کپی کنم وزیر نویس کنم از آیرا

بهترین آرزوها تقدیم تو باد

جاوید دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

فقط می تونم بگم خیلی وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارید

رضا کینگ دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ

آبجی خیلی بهتر شده تم مشکلی قشنگه یکم رو جلوه هاش کار کنی عالی میشه

پارسا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

وبلاگ زیبایی دارین وخوشم اومد.فقط آهنگش رو اگه ممکنه شادتر بزارین.
مضمون شعرات بوی غم رو داره.اگه اشعار زیبا یا گفته ای بزرگان رو هم اضافه کنین بهتر میشه.
ببین میتونی یه جا برای ضرب المثلها جا بدی که بتونه به تنوع صفحه آرایی ونوع مطالبت اضافه کنه.
امیدوارم روز به روز صفحه قشنگتر وپرمحتوا تری داشته باش دوست من

زهرا خانم دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام آیرا جان

وبلاگت رو دوست دارم مخصوا عکساشو امیدوارم تو کارت واهدافت موفق و سربلند باشی
ایندفعه مطالب شاد و عکس های شاد بذار تا روحیه دوستانی که معترض بودن عوض شه
بخند تا دنیا بروت بخنده اینطوری
راستی بد نیست این شکلک های قشنگ رو به روم باران قرض بدی خیلی با مزه ان
دوستارت زهرا خانم

alireza سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ق.ظ

در کلاس روزگار درسهای گونه گونه هست
درس دست یافتن به آب و نان
درس زیستن کنار این و آن
درس مهر
درس قهر
درس آشنا شدن،درس با سرشک غم زهم جدا شدن
در میان این معلمان و درسها
در کنار نمره های صفر، نمره های بیست
نام اوست مرگ
و
آنچه که او درس می دهد زندگی است .

مهدی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.mehdishahsavari834@yahoo.com

سلام عزیزم خیلی زیبا بود مرسی از کار قشنگت

امیر چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام آیرا
از وبلاگت خوشم امد فقط تمش خیلی دلگیره اگه از رنگهای گرم استفاده کنی بهتره موفق باشی

کیا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ق.ظ

علی عایه واقعا دستت درد نکنه.

ارسلان سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام به آبجی گلم ممنونم که همچین محیطی فراهم کردی تا دوستان سری بزنن به شما و نظر خودشون رو بدنو میتونم منم بگم خیلی بهتر از قبل شده و پیشرفت اینجا احساس میشه و من امیدوارم که همیشه در زندگیت موفق باشی و لازم میدونم بگم که اگر میخوای کلیت کار بهتر باشه میتونی یه مقدار به عمومیت مطلب اهمیت بدی چون تو نظرات دوستان که میخوندم میدیدم دوست دارن کمی شاددتر باشه و چون خودت هم که میدونی اسم وبلاگت عاشقانه و سرگرمی هستش پس باید یه عاشق تو زندگیش وقتی دلشکسته میشه شاد هم باشه و این روحیه رو شما موظف هستی به بیننده موضوعت وشنونده آهنگت انتقال بدی و بتونی جامع تر عمل کنی و در این صورت بازدید کننده میتونه به سلیقه خودش مطلب از اینجا برداشت کنه و نظرات مثبت تری بده .همین ببخشید پر حرفی کردم فقط واسه اینه که روزی ببینم همه از ته دلشون نظرات خوب به زحماتت بدن چون واقف هستم که میتونی در کنار شوهر خوبت پشتکارت رو به همه نشون بدی .با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما زوج خوشبخت.arsalan30

مجی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ق.ظ

خیلی قشنگ بود مخصوصا شعرها ارزوی سلامتی و پیشرفت روز افزون براتون دارم

کامی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام ابجی ایرا خسته نباشی،فقط میتونم بگم عالیه مخصوصا ازداستانهاش خیلی لذت بردم.
رویاهای امروز واقعیت های فرداهستند دل به رویاها بسپار.

پیناتو بو جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

همیشه در بچگی دخترها عاشق عروسک ها هستند ...

و پسرها عاشق مردان غول پیکر ...

ولی نمی دانم چه حکمتی است که وقتی بزرگ می شوند

دختر ها عاشق مردان غول پیکر میشوند و

پسرها عاشق عروسک ها ... !خیلی زحمت کشیدی ایرا جونم خسته نباشی پیناتوبو123

پویا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

آیرا خانم تبریک میگم.آمار باز دید کنندگانت رو به زیاد شدنه.
مطالبت هم خیلی بهتر شده.
به امید روزهای بهتری برات شما

زری دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام آیرا جووووووووووووون عالی بود من عاشق همشونم مرسی از مطالب زیبات

زری دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام آیرا جون عالی بود

مجی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

به چه مدل لباسای قشنگی گذاشتی اقایون که میپسندن اگه خیاطشم سراغ داری ادرسشو بزار بریم پیشش

پیناتوبو123 جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

دلم برای یک نفر تنگ است…
نه میدانم نامش چیست…
و نه میدانم چه می کند…
حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم…
رنگ موهایش را نمی دانم…
لبخندش را هم…
فقط میدانم که باید باشد و نیست…
.

گلی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

عاشقتم ایرا

مجی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ق.ظ

عکسایی که گذاشتی خیلی قشنگ بود فقط خطش عوض شده

طرقی پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام
وبلاگ فوق العاده ای داری. معلومه خیلی وقت صرفش میکنی. موفق باشی

الیناز پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

آیرا دوست عزیزم اشک شوق روی چشام به مدت 5 دقیقه نذاشت خوندنمو ادامه بندم واقعا خوشحالم که اینقد سایتت بی نظیره. دوستت دارم به کارت ادامه بده موفقیتت آرزوی قلبیه منه گلم

Lord M(محمد) جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^

مرجان جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

ایرا جونم سلام. عزیزم خوشحالم ازاینکه تونستی وبلاگ به این خوبی بسازی.قدر شوهرتم بدون که کمکت کرده.موفق باشی عزیزم.

رامیار جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام آیرا جون واقعا وبلاگت عالی بود از خدای متعال خواستارم که همیشه موفق و سر بلند باشی.فقط اگه میشه یه کم عکس های عاشقانه رو زیاد تر کنی 20میشی.قوربونت برم رامیار20هستم میدونی که

مبین جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

ایرا جون خیلی قشنگ بود و بسیار زیبا مخصوصا قسمت مدل لباست امیدوارم تو این کارت پیشرفت بیشتری بکنی و من این انتظارو ازت دارم

DANIAL021 جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^

DANIAL0 جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام اجی گلم واقعا وبلاگ زیبای است اومیدوارم همیشه موفق باشی .....^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^

Lord M یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

درود و سلام ایرا جوووووووون چطوری خوبی چند روزه نت نمیای دلم واست تنگ شده دختر دایی ههههههههههه.در ضمن دانیال داداش کم شکلی که من دادمو برا ایرا بفرست خوبه اول من فرستادمش ههههههههههههه قربونتون بچه ها شاید دو سه روزی نت نیام خواستم بهتون بگم.ایـــــــــرا خیلی وبت عالیه ای کاش دانلود اهنگ هم بزاری توش ایول~~~~~~~~موفق باشی بای

ARSALAN30 سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام به خواهر خوبم و خسته نباشی که تلاش بی وقفه واسه بهتر شدن داری و ما هم سعی میکنیم با بازدیدکردن و بهره بردن از مطالبت حمایتت کنیم به محمد عزیز هم بابت کمکهاش سلام و تشکر من و برسون و از این که میبینم که همدیگرو حمایت میکنین خوشحال و خرسند میشم.
ARSALAN30

مجی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام
ایرا ممنون از مطالب زیبا و قشنگت فقط چرا سفره ارایی هنوز وا نمیشه بدو عید مهمون داریم بازش کن

کامی شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ

><(((:>*><(((:>*><(((:>یادت باشه من اولین کسی ام که برات ماهی عید میفرستم بذارش تو دریای دلت تاعید زنده بمونه(سال 1392 پیشاپیش مبارک)وبلاگتم خیلی خیلی قشنگه برای من خیلی جالبه امیدوارم در زندگیت موفق باشی

دانا دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

از برداشتن یک گام بلند نترسید ؛

گاهی از یک فاصله ، یک چاله یا یک مانع ، با دو گام کوتاه نمی توان عبور کرد ...
ایرا جونم

مجی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام ، خوشحالم از اینکه میبینم وبلاگتون هرروز بهتر میشه مخصوصا با این پیج جدید روزنامه ها واقعا عالی بود دیگه پول روزنامه نمیدیم از اون بابت میگم

قابل نداشت

مریم جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام قبلان خوب بود وبلاگت ولی الان نه تازه چرا دیگه نیمدی یاهو من مریم 33 هستم

ARSALAN30 شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام به عزیزی که تو دل دوستهاش جا وا کرده اندازه یه صمیمیتی که نمیشه توصیفش کرد من هر چند گاهی به وبلاگ قشنگت یه سری میزنم و میبینم که کمی متفاوت تر از قبلیه چه تو انتخاب آهنگ و چه تو موارد نیازمندیهای اطلاعا تی شخصی و خیلی جالب بود به نکاتی چشمم خوردکه هم جالب بود هم خوندنی و کلی هم خندیدم با اینکه معلومات رو هم میبره بالا در هر صورت خیلی خوبه وتحسینت میکنم وهمیشه ازمحمد جان هم کمال تشکر رو دارم چون میدونم همیشه کنارت هست وکمکت میکنه در هر صورت وظیفه منه که وقتی بازدید میکنم به عنوان هزینه ویزیتم یه نظر هم بدم اونم اینه که همیشه سربلند و خندون و موفق باشید.

ARSALAN30 سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به تو که به نظراتی که داده شده اهمیت دادی و روزبه روز میتونی بهتر هم باشی الان که نیستی ولی خب میخواستم بگم تعویض آهنگهات هم خوبه ولی آهنگه تا نصفه هی قطع میشه میره اول اگه خوندی میتونی یه چک بکنی
امیدوارم همیشه خوش باشی
راستی از اینکه اول وبلاگت اسمی از من بردی سپاسگذارم اگه خدا بخواد لایق این ارزشی که به من میدی باشم و برادرانه بتونم به تو خدمتی کرده باشم.
آرزوی همیشگی من سربلند و پاینده در کنار خانوادت باشی...
ارسلان

ARSALAN30 چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام خیلی عالیه اینور هم نوشتم شاید اون رو نبینی تنگت خیلی قشنگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد