عکس / عکس متن دار/ جدیدترین عکس/ عکسهای خفن /عکس دخترانه|عکس زشت|عکس دختران بی حجاب|عکس های طبیعت




به وبلاگ من '' عاشقانه وسرگرمی '' خوش آمدید





بخش مناجات با خداوند

چه سرزمینی...

چه سرزمینی چه ادمهای عجیبی...!!

 مردانی که حجاب را برای ناموسشان اجباری و لازم میدانند

ولی حجاب دیگران را عقب ماندگی می پندارند...

این جا زندهایش در آرزوی سقفی شکسته اند..

ومردگانش زیر بارگاهای طلا خوابند..

در این تحریم عده ای در بستر بیماری در انتظار

دارویی خارجی جان میدهند..

و هنوز تاجران این سرزمین در پی  واردات سگ عطر ولباسند...

چه استقبالی میشود از سگ گربه عطر و لباس..

این جا تقلید یک فرهنگ شده و تبعیض یک قانون..

تنها افتخار ما کتیبه ها و خرابه های گذشتگانند..

ما خودچیزی نداریم فقط رقاصیم به ساز غریبها می رقصیم..


فقط ادامه کلیک کنید.



sms
تورا من یاد میدارم همه هنگام نه چون نیما که میگوید شبا هنگام

جدیدترین اس ام اس های سال

فقط کلیک کنید


عشق به رنگ بارونه کی میدونه...



***
توله مار به این میگن!!!
.



عکسهای خنده دار وجالب



 مشاهده عکسهای بیشتر فقط کلیک کنید

********************************
جـــوک های جدید

جدیدترین اس ام اس های پ ن پ
جوک لطیفه های بامزه
فقط کلیک کنید

*******************************


متن های عاشقانه همراه با عکس



خدایا...کودکان گل فروش را می بینی!؟
مردان خانه به دوش
دخترکان تن فروش
مادران سیاه پوش
کاسبان دین فروش
محرابهای فرش پوش
زبانهای عشق فروش
انسانهای آدم فروش
همه را می بینی...؟!
می خواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد

ادامه مطالب


دانلود جدیدترین آهنگهای سال

اهنگ آهنگ روز

جهت مشاهده فقط کلیک کنید



بهترین جوکهای سال/طنز/مطالب خنده دار/جوکستان/خنده بازار92




۱-روزهای تعطیل مثل بقیه روزها ساعتتون رو کوک کنین تا همه از خواب بپرن

 ۲-سر چهارراه وقتی چراغ سبز شد دستتون رو روی بوق بذارین تا جلویی ها زود تر راه بیفتند

۳-وقتی میخواین برین دست به آب با صدای بلند به اطلاع همه برسونین

۴-وقتی از کسی آدرسی رو می پرسین بلافاصله بعد از جواب دادنش جلوی چشمش از یه نفر دیگه بپرسین


ادامه مطالب




 / انواع کد های جدید وبلاگ / کد قالب وبلاگ / کد های زیبا سازی وبلاگ و...



قالب وبلاگ،قالب سایت ، کد آهنگ، کد عکس متحرک، کد آیکن وبلاگ، کد جدید وبلاگ، کد متن متحرک، کد زیبا سازی صفحه اول وبلاگ، کد جاوا، کد ساعت، کد رنگ، کد حرکت موس، کد شمارشگر ها، کد نفرات آنلاین،کد تبلیغات و ...


داستان و عکس تجاوز پسر7 ساله به دختر 18 ساله

زن هق هق می‌کرد و اشک می‌ریخت . وقتی دلیل آن همه بی‌تابی و درد را پرسیدم. با نگاهی که شادی فرسنگ‌ها از آن فاصله داشت گفت: «باورتان می‌شود کودک هفت ساله به جرم مزاحمت برای نوامیس محاکمه شود؟ پسرم ساسان زندگی ما را سیاه کرد. او بچه آدم نیست، بچه شیطان است. دیگر حاضر نیستم حتی یک روز او را نگه دارم. هیچ شباهتی با بچه‌های عادی ندارد. »و بعد که آرام‌تر شد، تعریف کرد:

داستانهای بیشتر



جدیدترین مد لباس ارایش کیف وکفش و...



عکسهای بیشتر کلیک کنید




من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در ان بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند، او مرا می خواهد


ادامه مطالب  کلیک کنید


آشپزی
طبخ بهترین غذا هاو دستور پخت انواع شیرینی
بهترین غذاهای مجلسی
غذاهای ایرانی وخارجی
بهترین دسر
سفره آرایی
انواع سوپ و...
فقط کلیک کنید
.
نظرات 34 + ارسال نظر
نگار جون یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

سهلام سهلام اومتم چی بگم الان؟
وبلاگت نازه اجو مثله خودت

فدات

ebi khan یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

salam azizam besiyar ziba bod man ke kheyli khosh hal shodam

ممنونم داداشم

امید طهران دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام سارا جون من دیدم وبلاگتو فعلا خوبه
فقط نگفتی از کدوم شهری

دانا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام منم اومدم وبت جالبه اما اون یکی یه چیز دیگه اس رسم ” خوب ” ها همین است

حرف آمدنشان شادت می کند

و ماندنشان

با دلت چنان می کند

که هنوز نرفته

دلتنگشان می شوی . . .کماندو

دانا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

هر روز که می گذرد

تکه تکه ام میکند

مینشینم تکه های خودم را جمع میکنم

کنار هم میچینم

می بینم تکه ای گم شده

هر روز که می گذرد

سبک تر می شوم

زمانی اگر تکه های گم شده را پیدا کردی کنار هم بچین

او باید من باشم....

حوریه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://yarim69@gamil.com

سلام ایرا جون وبلاگت عالیه افرین عجب پشتکاری داری بهت تبریک میگم داستاناش هم خیلی جالبه سلام برسون همسرتو دوست دارم ابجی موفق باشی بای عزیزم



سلام اجی جونم عزیزم دلم برات تنگ شده بخدا
بگو کدوم چتی بیام پیشت
من همه جا اومدم ستاره هم نمیری خو
منتظرم وست دارم ممنون که اومدی مواظب خودت باش

Lord M(محمد) جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

سلاممممممم وبت عالیه عالیه تبریک میگم

پسر عمه جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام دختر دائی عزیزم ههههههههههه وبت خیلی زیباست تبریک میم گلم

پسر عمه جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ

______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥
__________________♥♥♥♥♥♥
___________________♥♥♥♥
___________________♥♥
__________________♥♥
_________________♥
_______________♥
____________♥♥
__________♥♥♥
_________♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥
__________♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥
_________♥♥♥♥

پسر عمه جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند

مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

من به آن محتاجم !

مـــــحـــــــــمـــــــــد جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

salam tabrik migam web zibae dari

سایت راهنمای شرکتهای تولیدی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.rahnama.cc

سلام واقعاً وبلاگ زیبایی داری تبریک میگم اگر امکان داره یه بخش از تبلیغات ما رو شما لینک کنید ممنون میشیم
مدیریت بازاریابی وآگهی سایت راهنمای شرکتهای تولیدی در ایران

قلب جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ


────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥)
─(♥)████████(♥)████████(♥)
─(♥)███████ ██████████(♥)
──(♥)████████████████(♥)
────(♥)████████████(♥) __
──────(♥)████████(♥)
────────(♥)████(♥) __
─────────(♥)██(♥)
───────────(♥)

Nice جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

_†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡††††††††††††‡‡‡†
___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡††††††††††††††††††
___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†
____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡
____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
_____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡†
____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8†††
____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡†††
___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡††††
____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡††††††
____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡††††††††
_____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡†††††
_______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡††††††††††††††††††††††††††
________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡†††††††††††††
_________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡†††††††††††
__________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡†††††††††††
___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††††
___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡††
___________‡††‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††
___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††
___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††
___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡
____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡
_____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡
________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡
___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
_____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††
______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

ღஜAmirஜღ جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

_♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥_____♥___♥____♥
_♥___///___@__\__♥
_♥___\\______///__♥
___♥______W____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥سلام وب زیبایی داری بهت تبریک میگم موفق باشی

پسر عمه جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥♥----------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥---------------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____
____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____
_____________♥.۝۝۝۝۝۝._____
_____________♥.۝۝۝۝_________
_____________۝۝۝______________
____________۝۝______________
__________۝_______________

DANIAL021 جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام اجی گلم وبلاگ زیبای است بهتون تبریک میگم

مجی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

ممنون از اطلاعات مفید در مورد گوز ولی اسمای دیگه هم داره ها

دانا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام مطلبت در مورد گوز واقعا جالب بود کلی خندیدم افرین

ARSALAN30 چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

عالیه همین و میتونم بگم این تنگ ماهی فضای خوبی داد .
ممنون

دانا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ



یادمان باشد که ،
من می‌‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو یا شیطان‌ صفت باشم ،
من می توانم تو را دوست داشته یا ازتو متنفر باشم،
من می‌توانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم،
چرا که من یک انسانم، و این‌ها صفات انسانى است.
و تو هم به یاد داشته باش:من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى ، من را خودم از خودم ساخته‌ام،
تو هم به یاد داشته باش
منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است،
تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.
لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان
و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى
و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه
ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى.
می‌توانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم، و من هم.
می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم ،
چرا که ما هر دو انسانیم.
این جهان مملو از انسان‌هاست ،
پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد.
تو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من هم،
قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است.
دوستانم مرا همین گونه پیدا می کنند و می‌ستایند،
حسودان از من متنفرند ولى باز می‌ستایند،
دشمنانم کمر به نابودیم بسته‌اند و همچنان می‌ستایندم،
چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت،
نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى،
من قابل ستایشم، و تو هم……
یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتادبه خاطر بیاورى که آن‌هایى که هر روز می‌بینى و مراوده می‌کنى همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت، اما همگى جایزالخطا.

اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى،نامت را انسانى باهوش بگذار.گاندی

سمیرا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییی

نگار دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ http:///

وبلاگ قشنگتو بهت تبریک می گم

علی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://argreza@ymail.com

سلام مرسی ازسایت خوبت مطلبشو خیلی دوست داشتم ممنون

افسانه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه مخصوصا اهنگ وبت که عالیه حرف دل منه

علی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام.
خیلی وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم.
میخاستم بدون چ جوری باید قلبا درست کنم.
ممنون میشم کمکم کنی.
مرسی....

رها چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام .خیلی وبلاگ قشنگی داری.خیلی خوشم اومد.بیشتر با این حبابا بازی کردم تا مطالبو ببینم

طاهره شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام عزیزم فامیل نزدیک هستم
ببخشید دیر اومدم
وبلاگت قشنگه
بازم مارلیک بیا

مژگان شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.mojhgan88.blogfa.com

سلاممممممممممم سارا جونی خودم عشقم ممنونم که اومدی راستی چه بر سر وبلاگت اومده چرا اینطوری شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابراهیم جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

ممنون ار سایت خوبتون

کیمیا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام.امیدوارم خوب باشی وبلاگتون عالیه
خیلی ممنون
قربونت

عاشق دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ http://eshgh1375000.blogfa.com

وبت خوشکله من لینکت کردم لطفاتوهم منولینک کن مرسی

طراح قالب چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ http://eshgh1375000.blogfa.com

سلام دوست عزیزوب خوشکلی داری راستی اگرمیخواستی قالب وبلاگ بسازی حتمابیاوبم توقسمت نظرات اعلام کن هزینشم یه شارژ2000تومنی ایرانسل یاهمراه اول ممنون خدانگهدار

دانا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ق.ظ

یلام عزیز دلم ایرا میشه بدونم کجایی؟؟؟ به ادرس بزار بیام احوالتو بپرسم

سلام دانا خوبی بیا ماهور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد